Να εμπλουτίσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τις γνώσεις τους σχετικά με το αρχαίο θέατρο.
Να εξοικειωθούν με μια μαθησιακή διαδικασία κατά την οποία έρχονται αντιμέτωποι με προβλήματα που πρέπει να λύσουν στηριζόμενοι στις δικές τους αποφάσεις και επιλογές σχετικά με τη διαχείριση του υλικού και των μέσων που έχουν στη διάθεσή τους.
Να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας στα πλαίσια της ομαδοσυνεργατικής μάθησης.
Να αποκτήσουν δεξιότητες διερεύνησης, άντλησης και αξιολόγησηςπληροφοριών που προέρχονται από το διαδίκτυο.
Να ασκηθούν στην παραγωγή πολυτροπικού κειμένου σε περιβάλλον Λογισμικού Παρουσιάσεων (PowerPoint).
Δράσεις
Οι μαθητές χωρίστηκαν από τις διδάσκουσες σε 4 ομάδες εργασίας.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, μοιράστηκαν σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή τα φύλλα εργασίας στους μαθητές και στις μαθήτριες, οι οποίοι ανέλαβαν από μία ενότητα και ενημερώθηκαν σχετικά με το θέμα με το οποίο θα ασχολούνταν, και έλαβαν οδηγίες.
Στην Πληροφορική, οι ομάδες επισκέφτηκαν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, που τους είχαν δοθεί, συγκέντρωσαν τις πληροφορίες και, γενικά, το υλικό, που τους είχε ζητηθεί, και το αποθήκευσαν.
Στη συνέχεια, επεξεργάστηκαν το υλικό, το οποίο είχαν συγκεντρώσει και στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής, δημιούργησαν μια παρουσίαση (με χρήση του PowerPoint) του υλικού τους ανά ενότητες και υπό την επίβλεψη, τον συντονισμό και την καθοδήγηση των διδασκόντων τους.
Τέλος, έγινε παρουσίαση της εργασίας στα πλαίσια του Σχολείου.
Πρόσκληση για την παρουσίαση της εργασίας μας:
Περιεχόμενα:
Οι δραματικοί αγώνες (Μόρφος Δημήτρης, Μίγγος Θοδωρής, Πατσιόπουλος Δημήτρης, Μπαφατάκης Μιχάλης, Πάλι Μαρσελίνο)